Dnevnici su, naravno, temeljeni na vlastitom iskustvu.
Lažem, fikcija je.
Ili ne?!

28 January, 2015

Dnevnik jednog "djeteta"

2:15 PM Posted by Kaza No comments
Kao mali, imao sam jednu želju.
Želju!?... Ipak mislim da to nije prava riječ. Nije to bila želja, u smislu nekog cilja, ne... prije je bio neki dugoročni plan. Jer želja ili neki cilj su stvari koje su trenutne. One se ostvare ili neostvare i to je to, bez puno razmišljanja. A ovo što sam ja zamislio bio je plan za čitav život, ni manje ni više. Znači, ništa trenutno.
Naime, da ne komplikujem, plan mi je bio da kroz čitavo moje postojanje, moj život, ostanem dijete. Siguran sam da već znate na šta mislim, ali ipak da ja pojasnim. Dakle, dijete u svakom smislu samo ne u fizičkom. Naravno, stari se... osoba odraste. Kasnije, po stare dane, poneka bora "ukrasi" lice, poneka sijeda unese nemir u nama, poneke kosti počinju da bole... boriš se sa tim, pokušavaš da prikriješ... Na kraju, kako god okreneš, stariti se mora (jest da se to kosi sa mojom slobodom izbora, kao živog bića, jer bih ja odabrao da vječno ostanem "zarobljen" u dvadesetima, ali ko mene išta pita... ).
Na stranu to sve, ovdje je riječ o drugoj vrsti djeteta... onoj "u glavi". Neki bi to nazvali 'dijete u duši', ali ja, iz drugih, meni poznatih, razloga taj termin ne preferiram.
Odlučan sam, dakle, da budem dijete po pitanju pogleda na život. Da uvijek svijet posmatram sa osmijehom, da uvijek nalazim lično zadovoljstvo u "sitnicama", u malim stvarima. Da me uvijek uveseljava nabaciti osmijeh, sreću, na lice prijatelju ili potpunom strancu. Da uvijek odaberem provesti slobodno vrijeme u prirodi, ako treba i sam, ležeći na travi, a ne sebe, kao većina okoline, uvjeravati kako mi je "bilo dobro" na nekim umjetnim partijima ili sličnim događajima, iako i sam znam da nije tako (Ovim sam malo odmakao od poente, ali hoću reći da ne osuđujem takve događaje, ni najmanje, mnogima prisustvujem, samo sam se morao tako izraziti, tako objasniti, da bi me bolje razumjeli). Znam da razumijete.
Sve u svemu, ta moja želja ili plan ili... nazovite kako hoćete, to još uvijek stoji. Za sada se pridržavam toga i tek ću pred smrt moći da kažem je li mi se to ispunilo ili ne. 
A smrt... eh smrt... mlad sam ja još.
I ostaću. 

0 comments:

Post a Comment